مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-05سياسي

مصوبه دو فوریتی شورا برای رویکرد جامع ترافیکی شهرداری


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با بیان اینکه موضوع ترافیک اکنون ام المصایب گریبان گیر مردم در شهر همدان است، گفت: این مشکل جز با همت، - خلاقیت و تجربه، قابل حل و کاهش نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی حیدری در کمیسیون فنی عمرانی شورا با موضوع بررسی سامانه آی تی اف و تجمیع سامانه های شهرداری در مرکز کنترل ترافیک ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: موضوع ترافیک اکنون ام المصایب گریبان گیر مردم در شهر همدان است.

وی با بیان اینکه ترافیک از مبنایی ترین مشکلات است، گفت: این مشکل جز با همت، خلاقیت و تجربه، قابل حل و کاهش نیست؛ هفته گذشته نیز طرحی دو فوریتی در این خصوص به صحن شورا ارسال شد.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بیان کرد: شهرداری موظف است برنامه جامع و رویکرد کلی خود در خصوص ترافیک را به شورا ارائه کند.

حیدری استفاده از فناوری های نوین را یکی از سرفصل های طرح دو فوریتی ارائه شده در صحن دانست و افزود: المان های تشکیل دهنده کنترل ترافیک، موضوعات فیزیکی و کالبدی، آموزش شهروندی و فرهنگ سازی در کنار سایر موارد در بحث ترافیکی باید در نظر گرفته شود.

وی جلوگیری از ورود بی رویه خودرو به معابر و یا مدیریت این موضوع را یکی دیگر از اقدامات مؤثر در کنترل ترافیک برشمرد و تصریح کرد: به این منظور باید به ازای هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه دو فوریتی شورا برای رویکرد جامع ترافیکی شهرداری

مصوبه دو فوریتی شورا برای رویکرد جامع ترافیکی شهرداری